Iranian Agriculture News Agency

جلسه کمیته پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه کمیته پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی با حضور مدیر حوزه ریاست، جانشین ستاد هفته پدافندغیرعامل در سازمان، معاونین و مدیران مستقل سازمان در محل دفتر مدیریت حوزه ریاست برگزار گردید.

جلسه کمیته پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، محمدعلی گلکاری، جانشین ستاد هفته پدافندغیرعامل در سازمان با بیان اینکه این جلسه در خصوص پیگیری برنامه های این هفته در سازمان برگزار شد، گفت: هفته پدافند غیر عامل از تاریخ 8 لغایت 14 آبان ماه در سراسر کشور با شعار پدافند غیر عامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید شروع می شود.

جانشین ستاد هفته پدافندغیرعامل در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: مقرر گردید کلیه معاونین و مدیریت های مستقل و ستادی با همکاری ادارات تابعه استان در خصوص برپایی نمایشگاه هفته پدافند غیر عامل که در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می گردد مشارکت فعال داشته و دستاوردهای حوزه کشاورزی و دامپروری استان در راستای پدافند زیستی در معرض بازدید عموم قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مقرر گردید در بخش های مختلف از فعالیت های سازمان مستندی از اهم این فعالیت ها تهیه گردد.

گلکاری با اشاره به اینکه از دیگر مصوبات این جلسه، شناسایی شاخص های محوری هر حوزه در سازمان می باشد، عنوان کرد: یکی دیگر از مصوبات این جلسه، برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص پدافند زیستی در حوزه حفظ نباتات و امور دام بود که در طی هفته پدافند غیر عامل برگزار می گردد.

جانشین ستاد هفته پدافندغیرعامل در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در پایان گفت: رزمایش استانی مبارزه با بیماری های دامی با همکاری اداره کل دامپزشکی استان در شهرستان قاین و رزمایش اطفای حریق مراتع استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان در شهرستان سرایان در طول ایام هفته پدافند غیر عامل برگزار می گردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید