Iranian Agriculture News Agency

56میلیارد تومان طرح درقالب تسهیلات بند الف تبصره 18 در بخش کشاورزی استان تهران به تصویب رسید

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: 46طرح متقاضی دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 دربخش کشاورزی استان تهران به مبلغ 56میلیارد تومان موفق به دریافت مصوبه از بانک کشاورزی شد.

56میلیارد تومان طرح درقالب تسهیلات بند الف تبصره 18 در بخش کشاورزی استان تهران به تصویب رسید

به گزارش ایانا در استان تهران، سید موسی میرشاه ولایتی با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح های توسعه کشتهای گلخانه ای، قارچ  و دام (از محل اعتبارات بند الف تبصره 18) اظهار داشت: تاکنون 410طرح در این حوزه از طرف کارگروه استانی به مبلغ بیش از 900 میلیارد تومان به بانک معرفی شده است.

وی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات و آغاز به کار این واحدها در بخش های مختلف کشاورزی استان تهران حدود 3هزارنفر مشغول به کار خواهند شد و ظرفیت تولید در استان افزایش خواهد یافت.

میرشاه ولایتی با اشاره به آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک کشاورزی گفت: 46طرح متقاضی دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 دربخش کشاورزی استان تهران به مبلغ 56میلیارد تومان موفق به دریافت مصوبه از بانک کشاورزی شده است.

وی افزود: هم چنین 24طرح به مبلغ 26میلیارد تومان نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

به گفته مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، این استان درسال گذشته با انعقاد قرارداد79 طرح با بانک های عامل به مبلغ 673 میلیارد ریال تسهیلات در جذب اعتبارات روستایی و عشایری موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید