Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش بی بدیل رسانه ها در معرفی ظرفیت های اقتصادی بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر نقش بی بدیل رسانه های استان در معرفی ظرفیت های اقتصادی آن به ویژه در بخش کشاورزی در سطوح ملی تاکید نمود.

نقش بی بدیل رسانه ها در معرفی ظرفیت های اقتصادی بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس اکبر فتحی در دومین روز آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ، دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه های خبری و هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در محل سالنهای پروین اعتصامی و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری‌ها ، پایگاه های خبری ، نشریات و روزنامه‌های این نمایشگاه ، و حضور در غرفه ها به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به نقش بی بدیل رسانه های استان در معرفی ظرفیت های اقتصادی آن به ویژه در بخش کشاورزی در سطوح ملی اشاره نموده و گفت: باید از این ظرفیت در راستای معرفی توانمندیهای بخش کشاورزی استان حداکثر بهره برداری را داشت.

وی ضمن قدردانی از زحمات ، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه رسانه کشور و استان آذربایجان شرقی افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاه ها، سازمانها و رسانه ها بتوانیم گام های مثبتی را در توسعه پایدار و اعتلای بخش کشاورزی استان برداریم.

مهندس فتحی ضمن تشکر از تلاش های صادقانه و مخلصانه اهالی رسانه و خانه مطبوعات استان در راه اندازی مجدد این نمایشگاه در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: در دنیای امروز، رسانه یک ابزار قدرتمند است که می تواند به عنوان یک بازوی توانمند، اقتصاد کشور را در رسیدن به شکوفایی یاری رساند.

گفتنی است در این بازدید مهندس حبیب شریفیان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، مهندس علی رخ افروز معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مهندس شهرام یزدان کریمی مدیر حوزه ریاست سازمان و مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان ، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  را همراهی می کردند .

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید