Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، در راستای استفاده از توانمندی های مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این تفاهم نامه همکاری امروز به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری آموزشی- پژوهشی بین دانشگاه تبریز و سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به امضای دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی رسید.

در این تفاهم‌نامه همکاری؛ طرفین متعهد شده اند که نهایت تلاش خویش را جهت گسترش توان استانی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی موضوعات این تفاهم نامه و همچنین نیل به خود اتکایی ملی گام های موثری بردارند.

بر پایه همین گزارش؛ تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز در 7 ماده و مدت آن از زمان آمضاء 5 سال تعیین شده که در این ارتباط دانشگاه تبریز متعهد شده از جمله در اجرای طرح های تحقیقاتی، نیازهای آموزشی و پژوهشی، برپایی دوره های آموزشی، برگزاری کارگاه ها، سوق دادن رساله ها و پایان نامه ها در راستای مسائل کشاورزی منطقه و ... با سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی همکاری های لازم را داشته باشد و همچنین در این ارتباط سازمان جهاد کشاورزی استان متعهد شده با توجه به ظرفیت های این سازمان برای تحقق اهداف این تفاهم نامه با این دانشگاه همکاری نماید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید