Iranian Agriculture News Agency

وقوع تغییرات مدیریتی، در هر مجموعه ای باید به تحولات مثبت و موثر در روند کاری آن مجموعه منجر شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: وقوع تغییرات مدیریتی، در هر مجموعه ای باید به تحولات مثبت و موثر در روند کاری آن مجموعه منجر شود.

وقوع تغییرات مدیریتی، در هر مجموعه ای باید به تحولات مثبت و موثر در روند کاری آن مجموعه منجر شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس اکبر فتحی در جلسه شورای مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: در صورت وجود تضاد سلایق معاونین با روسای ادارات بایستی تغییرات لازم در آن معاونت انجام پذیرد و این تغییرات در نهایت باید به تحولات مثبت و موثر در روند کاری آن مجموعه منتهی گردد.

وی ادامه داد: اولویت اول بنده به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان انجام کار و وظایف سازمانی در همه سطوح است و به هیچ وجه به حاشیه پردازی و قرار گرفتن در مسائل حاشیه ای علاقه و اعتقاد ندارم.

مهندس فتحی گفت: در جایگاهی قرار داریم که با عنایت پروردگار متعال بایستی خدمتگذار مردم شریف استان بوده و در راستای حل مشکلات هم استانی های عزیز قدم برداریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: وقتی به فردی مسئولیتی تعریف می شود باید اختیارات آن کار نیز در اختیار مسئول مربوطه قرار گیرد تا این فرد بتواند از تمام ظرفیت مدیریتی خود در جهت تحقق اهداف سازمانی استفاده نماید.  

گفتنی است در پایان این جلسه آقایان مهندس ابوالفضل مختاری به عنوان سرپرست اداره مرتع، مهندس علیرضا بیگ پور به عنوان رئیس اداره استعداد یابی و بهره برداری، مهندس احمدعلی شریف زاده به عنوان سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مهندس یعقوب میرزائی به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی تعیین و ابلاغیه های مربوطه تقدیم شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید