Iranian Agriculture News Agency

همایش روز روستا و عشایر در شهرستان بوشهر برگزار شد

به منظور بزرگداشت مقام و منزلت جامعه روستایی و عشایری و ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بین روستاییان و عشایر همایش روز روستا و عشایر در شهرستان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: این همایش با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ، شوراهای دهستان و سایر مسئولان شهرستان و دهستان در روستای محرزی شهرستان بوشهر و مشارکت گسترده مردم برگزار گردید.
کبری توکلی افزود: هدف از برگزاری این همایش یک روزه که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر برگزار می شود، معرفی فعالیتهای اشتغالزایی در مناطق روستایی است. 
توکلی بیان نمود: معرفی چنین روزی تدبیری است تا فرهنگ روستایی و عشایر در جهت رونق تولید ملی توسعه و ترویج یابد و هدف اصلی از این اقدام ارزشمند ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بین روستاییان و عشایر است و از همه مهمتر این مناسبت می تواند روزی برای بزرگداشت شایسته مقام و منزلت جامعه روستایی و عشایری کشور باشد. 

وی افزود: در این همایش نمایشگاهی از محصولات کشاورزی و صنایع تولیدی صندوق خرد زنان روستایی و ادوات و ابزارهایی که در سطح دهستان در کار کشاورزی کاربرد دارد به نمایش گذاشته شد و در پایان نیز از کشاورزان و زنان فعال سطح دهستان تقدیر به عمل آمد. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید