Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد:

ارائه خدمات و تردد تراکتور و کمباین ها منوط به شماره گذاری است

خلیل نیکشاد در برنامه بازدید های فنی برای پلاک گذاری که با حضور اعضای کمیته شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی برگزار شد، گفت: بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی عملیات شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی با سرعت و دقت درحال انجام است . پلیس راهور استان ، دبیر مبارزه با کالای قاچاق، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی باهمکاری تنگاتنگ در حال شماره گذاری ماشین َآلات خود کششی هستند. استان اردبیل از لحاظ ضریب مکانیزاسیون جزو استانهای برتر کشوری محسوب می شود واز این لحاظ در جایگاه ممتازی قرار گرفته است .

ارائه خدمات و تردد تراکتور و کمباین ها منوط به شماره گذاری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود : در حال حاضر تعداد 24 هزار دستگاه خود کششی تراکتور و کمباین در سطح استان در عرصه های تولید در حال فعالیت هستند با همکاری مدیریت پلیس راهبر و استانداری محترم در طی دو سال گذشته کارهای شاخصی در این خصوص صورت گرفته است .

 

 

نیکشاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در شش ماهه نخست سالجاری حجم فعالیت های صورت گرفته در خصوص پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی نسبت به کل سال 97 بیش از 370 درصد بیشتر است.

وی ادامه داد : سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در خصوص تشکیل پرونده و سرعت عمل در شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی بسیار موفق عمل کرده است .

در ادامه شهریار شیری آراسته مدیر کل امنیتی استانداری اردبیل نیز افزود: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون محسوب می شود به این طریق می توان براحتی می توان در خصوص  سوخت رسانی به ماشین آلات کشاورزی برنامه ریزی کرد . در خصوص شماره گذاری هیچ محدودیتی وجود ندارد و حتی ماشین آلات کششی که عمر بالای 25 سال نیز دارند می توانند در طرح شماره گذاری دخیل باشند . قطعا اگر آن دسته از ماشین آلاتی که در طرح شماره گذاری شرکت نکنند سوخت مورد نیاز را دریافت نخواهند کرد . 

در ادامه سرهنگ اسلام نادری از پلیس راهور استان نیزافزود: با توجه به ماده دو آئین نامه راهنمایی و رانندگی ترد خودروهای فاقد پلاک در معابر عمومی ممنوع است عملیات شماره گذاری تراکتور و کمباین ها در سه مرحله  برنامه ریزی شده است که انجام گیرد خوشبختانه دو مرحله با موفقیت به پایان رسیده و در مرحله سوم محدودیت سنی این ماشین آلات رفع شده و کلیه صاحبان این ماشین آلات بالای 25 سال سن نیز می توانند اقدام به شماره گذاری ماشین آلات خود بنمایند .

در ادامه شهرام محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز افزود: در طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تعداد 30 نفر کارشناس فنی مشارکت داشتند که کلیه کارهای مروط به شناساسی و تشکیل پرونده  وهماهنگی در شماره گذاری را بر عهده داشتند . پیگیری اخذپلاک و تحویل پلاک را نیز کارشناسان این سازمان بر عهده دارندلذا از کلیه کشاورزان انتظار داریم تا عملیات شماره گذاری را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند تا مشکلی در آینده از لحاظ قانونی نداشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید