Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

3335 تن گوجه از کشاورزان استان قزوین خریدار شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان تاکنون ؛ 3 هزار و 335 تن محصول از کشاورزان این استان خریداری شده است .

3335 تن گوجه از کشاورزان استان قزوین خریدار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین شهرام رحمانی با اعلام این خبر افزود : از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه از کشاورزان تاکنون 5400 تن توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه معرفی نامه برای تحویل گوجه فرنگی صادر شده که از این میزان 3335 تن بصورت حمایتی به کارخانجات تحویل داده شده است .

به گفته وی  این میزان گوجه  توسط مباشر خرید تعاونی روستایی استان و ارائه به کمیسیون خرید محصول مستقر در مرکز خرید طرف قرارداد خریداری شده است .

به گفته ی وی ؛ طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان استان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان توسط جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در حال انجام است .

 رحمانی تصریح کرد : گوجه کاران استان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم شامل ؛ تصویر کارت شناسایی و ملی و تاییدیه شماره حساب بانک کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای مربوطه مراجعه و معرفی نامه جهت ارائه بار دریافت نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید