Iranian Agriculture News Agency

اولین جلسه شورای هماهنگی رابطین شیلات استان و شهرستان های تابعه برگزار گردید

مدیر شیلات استان کرمان گفت: اولین جلسه شورای هماهنگی شیلات در سال 98 با حضور مدیریت شیلات ،کارشناسان ستاد ، مسئولین و کارشناسان شیلات در شهرستانها وکارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی درسالن زیتون سازمان جهادکشاورزی استان کرمان برگزار گردید.

اولین جلسه شورای هماهنگی رابطین شیلات استان و شهرستان های تابعه برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، ابوالقاسمی گفت:  در این جلسه درخصوص عملکرد شش ماهه اول سال جاری، برنامه تولیدات آبزی پروری در برنامه ششم توسعه، مسائل و چالش ها و ارائه پیشنهادات سازنده در سال رونق تولید بحث و تبادل نظرگردید و در ادامه به ارائه اهداف صندوق بیمه آبزیان و نحوه مراجعه تولیدکنندگان جهت بیمه نمودن استخرهای پرورش ماهی توسط کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخته شد.

مدیر شیلات استان کرمان افزود: تنوع اقلیمی استان کرمان موجب شده است که تولید انواع آبزیان امکانپذیر باشد . در حال حاضر با تلاش و کوشش مسئولین و کارشناسان شیلات و البته همت مضاعف کشاورزان و آبزی پروران تولیدات آبزی پروری استان به رقم 2700 تن رسیده و پیش بینی میشود با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب ، مشارکت کشاورزان و ترویج و فرهنگ سازی فعالیت های آبزی پروری این رقم در برنامه ششم توسعه به 5000 تن برسد.

وی در ادامه به نقش و جایگاه بیمه در استمرار فعالیت های آبزی پروری اشاره نمود و عنوان کرد با توجه به اینکه کلیه فعالیت های آبزی پروری تحت پوشش بیمه قرار دارند لازم است آبزی پروران بمنظور بیمه نمودن مزارع و استخرهای پرورش ماهی خود به واحدهای شهرستانی صندوق بیمه مراجعه نمایند 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید