Iranian Agriculture News Agency

مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی خبر داد:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا و میان وعده بین زوار اربعین حسینی

مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی گفت: با آغاز رسمی فعالیت موکب شهدای جهاد کشاورزی از ۱۶ مهرماه سالجاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار وعده صبحانه، نهار و شام و ۵۰ هزار بسته میان وعده بین زوار اربعین حسینی در دو موکب شهدای جهاد کشاورزی مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، محمودیان فر با اعلام خبر فوق افزود: در مواکب شهدای جهاد کشاورزی هر روز برنامه توزیع صبحانه، نهار و شام تدارک دیده می شود؛ همچنین بسته های میان وعده شامل بیسکویت، خرما، سیب درختی همراه با چایی نیز در مواکب ذکر شده توزیع می شود و این روند همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع صدها قالب یخ جهت تامین آب خنک برای زوار حسینی خبر داد و در خصوص ظرفیت اسکان زوار حسینی گفت:ظرفیت اسکان اولیه ۴۰۰نفر بوده که در حال حاضر سه برابر شده است.

محمودیان فر تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در مهانسراها ومسافرخانه های تحت نظر موکب جهاد کشاورزی اسکان داده شده اند.

مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی با بیان اینکه در کنارخدمات دهی به زوار اربعین حسینی فعالیتهای فرهنگی تبلیغی نیز به زوار ارائه می شود تصریح نمود: برنامه مداحی و احیای نماز جماعت نیز به صورت روزانه در حال انجام است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ فرهنگی در مرز خسروی و مراسم بدرقه زوار از زیر قرآن در موکب شماره ۲ جهاد کشاورزی، افزود: در موکب شهدای جهاد کشاورزی خدماتی چون عطرافشانی زوار، واکس کفش و کفاشی هم ارائه می گردد.

محمودیان فر در ادامه از تدارک ۷۰ نفر نیروی ثابت جهت پیگیری مستمر امورات موکب با ۷ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: ۲ هکتار زمین برای پارک خودرو زوار اربعین در نظر گرفته شده است و ظرفیت پارک خودرو موکب شهدای جهاد کشاورزی به بیش از یک هزار خودرو می رسد.

مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی گفت: در راستای خدمات دهی مطلوب به زوار هماهنگی لازم با قرارگاه اربعین، ستاد اربعین استان و سازمان جهاد کشاورزی همواره برقرار بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی دهی به زوار اربعین در "موکب شهدای جهاد کشاورزی"، مورد تقدیر مسئولین واقع شده گفت: فعالیتهای این موکب طی روزهای اخیر توسط حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین صالحی مشاور استاندار و حجت الاسلام و المسلمین صحرایی رئیس ستاد عتبات عالیات استان مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید