Iranian Agriculture News Agency

راهکارهای تامین آب جهت کشت کلزا در اراضی کشاورزی شهرستان تهران بررسی شد

جلسه بررسی راهکارهای تامین آب آبیاری کشت کلزا در سطح شهرستان تهران با حضور قائم مقام سازمان و مدیران شهرستان های تهران، رباط کریم و اسلامشهر ، مدیر زراعت سازمان، مدیر آب و خاک سازمان، مدیرعامل کشت وصنعت جماران، مسئولین سازمان آب و سایر مدعوین برگزار شد.

راهکارهای تامین آب جهت کشت کلزا در اراضی کشاورزی شهرستان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تهران در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت تولید کلزا و تلاش در جهت افزایش تولید دانه های روغنی و افزایش تامین روغن مورد نیاز کشور بر کشت کلزا و ضرورت تامین آب آبیاری مورد نیاز جهت کشت این محصول تاکید کرد.

برادری خواستار همکاری سازمان آب جهت تخصیص و رهاسازی حداقل 200 لیتر از آب رودخانه کن جهت کشت 200 هکتار کلزا از محل بند جعفرآباد شد.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جماران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر جهاد کشاورزی تهران به ویژه در راستای اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار گفت: کمبود آب مهمترین معضل کشاورزی در منطقه است و ابتدا باید مشکل کمبود آب حل شود و در این صورت است که می توان کشت محصولات استراتژیک مانند کلزا را که محدودیت زمان کشت دارند توسعه داد.

مدیر بهره برداری سازمان آب نیز در ادامه جلسه به مشکلات تخصیص آب از این محل پرداخت و مقرر شد مسئولین سازمان آب پیشنهادات را مورد بررسی قرار داده و جلسه ای به منظور تصمیم نهایی در این خصوص در محل سازمان آب در محل سازمان برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید