Iranian Agriculture News Agency

باحضور زنان روستاهای بخش کن از شهرستان تهران؛

دوره آموزشی استاندارد سازی مشاغل خانگی برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران گفت: دوره آموزشی استاندارد سازی مشاغل خانگی ویژه زنان تولید کننده و پیشرو روستاهای بخش کن در محل روستای سولقان از توابع شهرستان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، برادری درخصوص این خبر گفت: این دوره آموزشی به منظور حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی و با هدف ‎آشنایی زنان روستایی با استانداردهای مشاغل خانگی به همت اداره ترویج و با همکاری اداره استاندارد با حضور بیش از 40نفر از زنان تولید کننده و پیشرو روستاهای بخش کن برگزار شد.

وی ادامه داد: صنایع غذایی، تولید ترشی، محصولات لبنی، بسته بندی قارچ و صنایع دستی خرد از جمله ظرفیت های توسعه فضای کسب و کار مشاغل خانگی در شهرستان هستند که نیازمند همراهی دستگاه های مختلف ازجمله بهداشت در صدور مجوز است.

برادری تصریح کرد: درخصوص نوع محصولات تولیدی در قالب مشاغل خانگی باید استاندارد تولید، قیمت تمام شده و تضمین خدمات رعایت شود و کیفیت به حدی برسد که قابل رقابت در فضای کسب و کار و بازار باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران افزود: همچنین برند سازی در تولید محصولات به منظور حضور موثر در بازار مهم بوده و برای این موضوع تاکید بر اصل آموزش زنان روستایی برای تولیدی مرغوب و با کیفیت و مطابق استانداردهای مورد نیاز مشاغل خانگی است.

برادری خاطرنشان کرد: تولیدات مشاغل خانگی می تواند با استفاده از توانمندی، مهارت، دانش بومی، ظرفیت و امکانات در یک مقیاس کوچک، به عنوان بخشی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید