Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

اهمیت توسعه‌ کسب و کارهای نوپا در اجرای سیاست کشاورزی قراردادی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه‌ کسب و کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) عامل مهمی در اجرای سیاست کشاورزی قراردادی است.

اهمیت توسعه‌ کسب و کارهای نوپا در اجرای سیاست کشاورزی قراردادی

به گزارش ایانا، مهندس محمود حجتی امروز یکشنبه در دیدار با مدیران تعدادی از استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی، مشکل اساسی پذیرش استارت‌آپ‌ها را مقاومت در مقابل تغییر اعلام و تصریح کرد: توسعه‌  کسب و کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) عامل مهمی در اجرای سیاست کشاورزی قراردادی است.

در ابتدای این دیدار، مجری پروژه راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی با ارائه گزارشی از عملکرد پروژه در پانزده ماه اخیر، اظهار کرد: یکی از عوامل حیاتی موفقیت کسب و کارهای نوپا در کشورهای در حال توسعه شبکه‌سازی است. حمیدرضا مختاری، شبکه‌ گسترده‌ ایجاد شده در کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی ایران در سال گذشته را فعالیتی بسیار مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی، بنیانگذاران استارت‌آپ‌ها ضمن معرفی کسب و کار خود برنامه‌هایشان را برای آینده و حضور در بازارهای بین‌المللی تشریح کردند.

گفتنی است که استارت‌آپ «باسلام» در رویداد برگزار شده در نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر «جی‌تکس» دبی در میان 750 استارت‌آپ برتر دنیا به جمع 35 استارت آپ اول راه یافت. همچنین استارت‌آپ‌های «کشمون»، «بینج‌بار» و «انرژاین» توسط تیمی بین‌المللی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی «اگریتکنیکا» انتخاب شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید