Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

4 هزار دستکاه ماشین آلات کشاورز ی در استان قزوین پلاک گذاری شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از سال 92 تا کنون 4 هزار و 138 دستکاه ماشین الات کشاورزی در استان قزوین پلاک گذاری شده است .

4 هزار  دستکاه ماشین آلات کشاورز ی در استان قزوین پلاک گذاری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید اسماعیلی در جلسه ساماندهی پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی که فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان و اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در راستای اصلاح نظام توزیع سوخت و فرآورده های نفتی ؛ مالکین خودروهای کشاورزی بایستی نسبت به پلاک گذاری ماشین های کشاورزی خود اقدام نمایند .

وی اظهار داشت : در حال حاضر مجموعا 9 هزار و 962 دستگاه ماشین کشاورزی در سطح استان وجود دارد که از این میزان 9 هزار 812 دستگاه تراکتور ، 83 دستگاه کمباین و 68 دستگاه چاپر می باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : از سال 92 تاکنون یک هزار و 838 دستگاه در سطح استان پلاک گذاری و 2 هزار و 300 دستگاه نیز توسط شرکت های خودرو ساز کشاورزی پلاک گذاری شده که جمعا چهار هزار و 138 دستگاه حدود 42 درصد ماشین آلات کشاورزی استان پلاک گذاری شده است .

 اسماعیلی اضافه کرد :   در حال حاضر حدود 5 هزار 828 هنوز اقدام به پلاک گإاری ماشین آلات خود نکرده اند .

وی ؛ بیمه خودروهای کشاورزی را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه دانست و گفت : با توجه به قیمت و هزینه ها ؛ بیمه برای کشاورزان بصورت اقساط انجام شود تا کشاورزان رغیبت و تمایل بیشتری برای انجام این کار داشته باشند .

این مقام مسئول تصریح کرد : تمام اطلاعات ماشین آلات کشاورزی استان در سامانه ؛ جمع آوری شده است .

اسماعیلی خاطر نشان ساخت : وضعیت استان در طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی مناسب است ولی باید تلاش بیشتری برای تکمیل این طرح انجام داد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید