Iranian Agriculture News Agency

در ابتکاری نو صورت پذیرفت؛

فراخوان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان شرقی برای انتخاب مدیر پردیس سعید آباد

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی اعلام نمود: هر یک از همکارانی که در خود توان مدیریت پردیس سعید آباد را دارند برنامه عملیاتی خود را ارائه نمایند تا از توان همکاران استفاده نماییم.

فراخوان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان شرقی برای انتخاب مدیر پردیس سعید آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دکتر احمد بایبوردی در جلسه شورای هماهنگی مرکز، که در مرکز تحقیقات خسروشاه برگزار گردید، با اشاره به تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز اظهار داشت: ما به همفکری نیاز داریم و از مجموعه کسانی که به عنوان مدیر در خدمتشان بوده ایم همیشه از همفکری آنها استفاده خواهیم کرد من به تودیع اعتقادی ندارم چرا که هیچگاه زحمات هیچ همکاری فراموش نخواهد نشد.

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ادامه داد: مشورت کردن از باورهای بنده است و مشورت گرفتن از افراد خوش نیت به مجموعه همیشه کارساز است و از تمام افراد پیشکسوت و صاحب نظر در تمام موارد استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه از زحمات مهندس محمدی قدردانی و برای مهندس احمدی آرزوی موفقیت نمود و خواستار هماهنگی بیشتر با امورمالی، طرح و برنامه و شفاف سازی در بحثهای مالی و کارپردازی شد.

دکتر بایبوردی در پایان سخنان خود حرکتی نو انجام داد و اظهار داشت: اطلاع رسانی گردد تا هر یک از همکارانی که در خود توان مدیریت پردیس سعید آباد را دارند برنامه عملیاتی خود را ارائه نمایند تا از توان همکاران استفاده نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین آرمان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز با بیان این مطلب که همکاران عضو شورای هماهنگی در سطوح مختلف تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند، عناوین تصمیم گیری از نگاه دین را این چنین بیان داشت: اولین مورد در تصمیم گیری کسب اطلاعات است باید در چیزی که علم نداریم وارد آن نشویم، دومین مورد مشورت در تصمیم گیری و سومین تدبر اندیشه و چهار یافتن بهترین راه و پنجمین مورد حفظ جهت در تصمیم گیری و بعد کیفیت تصمیم گیری و سپس قاطعیت در تصمیم گیری و آخرین مورد توکل در تصمیم گیری می باشد.

شایان ذکر است در پایان جلسه از زحمات مهندس محمدی با اهداء لوح سپاس و هدیه ای قدردانی و حکم انتصاب مهندس احمدی در پست معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز به وی ابلاغ شد.

                                                                                   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید