Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی :

خدمت کردن به بهره برداران بخش کشاورزی عین عبادت است

محمدی در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی قزوین که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، حجت الاسلام بهادری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: برای اینکه عملکرد مثبتی داشته باشیم باید نظارت ها را از مراکز جهاد کشاورزی آغاز کرد

خدمت کردن به بهره برداران بخش کشاورزی عین عبادت است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، وی اظهار داشت: اگر این کار محقق شد قطعا در نهادینه کردن سلامت در دستگاه توفیق خواهیم داشت .

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در جهاد کشاورزی باید موضوع نظارت بسیار جدی  گرفته شودگفت: اگر دستگاه نظارتی درون سازمانی منفعل شوند، دستگاههای نظارت برون سازمانی فعال خواهندشد.

محمدی افزود: با نظارت درون و برون سازمانی می توان  به مدیران  و کارکنان خدمتگزار و دلسوز  کمک  کرد.

مدیر کل بازرسی ،ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروزه  بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی بخش پیشرو است گفت : کشاورزی یکی از بخش های مهمی است که در تحریم های ظالمانه دشمن تاثیر کمتری  بر روی آن داشته   است .

محمدی تاکیدکرد : باید از تک تک سربازان و خدمتگزاران بخش کشاورزی در پیشبرد اهداف توسعه ای و امنیت غذایی کشور قدردانی کرد .

وی اضافه کرد : براساس گزارشات دریافت شده طی دوسال گذشته  توفیقات خوبی در در بخش کشاورزی استان قزوین حاضل شده است .

 به گفته وی امروز بسیاری از توفیقات ما در بخش کشاورزی حاصل تلاش و زحمات کشاورزان زحمتکش است.

این مقام مسئول بر لزوم اهمیت کشاورزی مدرن و استفاده از امکانات و تجهیزات نوین در تولیدو توسعه بخش تاکید کرد .

وی افزود : نیروی انسانی  بستر توسعه محسوب می شود و در کشورهایی که از نیروی انسانی بنحو شایسته و کارآمد بهره گرفته اند موفق تر هستند .

این مقام مسئول تاکیدکرد : امروزه  اغلب بهره برداران و کشاورزان دغدغه تامین و تولید محصولات کشاورزی را دارند  و باید تلاش کرد در این جهت از آنان حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود : وزارت جهاد کشاورزی از یک روحیه جهادی الهام گرفته و باید در سلامت نظام اداری پیشرو باشد .

محمدی افزود : برای ایجاد سلامت باید نظارت ها رو از مراکز جهاد کشاورزی شروع کرد و از دورترین و اولین نقطه تصمیم گیری حرکت کرد .

وی اظهار داشت : نظارت کارامد و موثر باعث جلب  اعتماد عمومی افراد جامعه می شود و اگر اعتماد عمومی جلب شود می توان واقیت های جامعه را دید  .

محمدی با تاکید بر اینکه ؛ خدمت کردن به بهره برداران بخش کشاورزی عین عبادت است افزود : وجود جهاد کشاورزی با حضور بهره برداران معنا پیدا می کند و باید در این راستا در حل مشکل انان تلاش کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید