Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور ،سرهنگ سعید مروتی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی کشاورزی این استان معرفی گردید.

 فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد ، سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه درحال حاضر سرانه زمین قابل کشت برای هر ایرانی در حدود ۲۰۰۰ مترمربع و دراستان یزد این میزان با وجود ۱۱۷ هزار هکتار زمین کشاورزی به ۱۰۰۰ متر مربع کاهش می یابد ، بر ضرورت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی جهت استمرارحیات در این منطقه تاکید نمود و همراهی و همکاری تمامی دستگاههای اجرائی ، انتظامی ، قضائی و ... را دراین راستا ضروری دانست .

بر پایه این گزارش ، سرهنگ حسن آبادی ، فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور نیز در این برنامه ضمن اشاره به مشکلات و موانع موجود در مسیر حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، راهکارهای عملی جهت جلوگیری از تخریب اراضی ازجمله اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه ، هماهنگی دستگاههای ذیربط ، تجهیز و استفاده از ظرفیت سامانه امور اراضی به شماره تلفن ۱۳۱ ، توجه به بحث امنیت غذائی و تهدیدات خارجی در این زمینه را بر شمرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید