Iranian Agriculture News Agency

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس :

شرط خدمت در جهاد کشاورزی داشتن روحیه جهادی است

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: داشتن روحیه خدمت در مناطق محروم و روحیه جهادی را از شرایط خاص برای انتخاب مدیران و جذب افراد در مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه است.

شرط خدمت در جهاد کشاورزی داشتن روحیه جهادی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی با اشاره به تحریم های ظالمانه حاکم گفت: تامین امنیت غذایی وظیفه ذاتی جهاد کشاورزی است از این رو بکارگیری نیروهای شایسته در مجموعه مذکور برای جامعه، کشاورزان و نظام اسلامی اهمیت دارد.

این مقام مسئول با بیان ضرورت دقت در فرآیند گزینش افراد، گفت: جذب ناصالح باعث ضربه به نظام و رد صالح بر اثر سهل‌انگاری یا مسامحه کاری تضییع حقوق فرد را به دنبال دارد.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به اقدامات این هسته در 6 ماهه نخست سال اشاره کرد و افزود: 1274 فقره پرونده از امور اداری این سازمان و ادارات تابعه جهت تعیین صلاحیت به هسته گزینش معرفی و رأی بالغ بر  40 درصد پرونده های معرفی شده به گزینش صادر شده است.

وی با بیان اینکه  بیش از 700  پرونده  از پرونده های مذکور مربوط به مهندسان ناظر جدید الاستخدام است، گفت: تاکنون برای افزون بر 50 درصد پرونده های این افراد رأی صادر شده است.

زمانی همچنین از بررسی 16 پرونده انتصاب مدیران و پست های حساس در نیمه اول سال جاری سخن گفت و افزود: سایر پرونده ها در دستور کار و مراحل اداری گزینش قرار دارد.

این مقام مسئول یادآورشد: تحقیقات برای معرفی شدگان در بدو استخدام از حداقل چهار منبع (محل تحصیل، زندگی) و جهت تبدیل وضعیت حداقل 2 منبع( محل کار ) صورت می گیرد که در صورت تشخیص گزینش در موارد ابهامی تعداد منابع تحقیقاتی بیشتر خواهد شد. 

 زمانی تصریح کرد: فرآیند گزینشی باعث بهبود وضعیت استخدامی کارکنان جهاد کشاوری و امنیت شغلی و نهایتاً بهبود عملکرد سیستم  و ارتقاء سطح بهره وری می شود. 

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: به رغم کمبود امکانات از جمله نیروی انسانی و منابع مالی به لحاظ تعلق سازمانی، تلاش این مجموعه مدیریت اعمال قانون در راستای جذب افراد صالح است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید