Iranian Agriculture News Agency

توسط نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت:

انتصاب مسئول و قائم مقام ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان را به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال 98 منصوب کرد.

انتصاب مسئول و قائم مقام ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این حکم که توسط حجت الاسلام و المسلمین تقوی توشیح شده، آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی در اجرای مراسم بی بدیل راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به موجب این حکم جنابعالی بعنوان مسئول ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال 1398 منصوب می شوید.

امید است با برنامه ریزی و تدبیر و اتخاذ تصمیمات به موقع و راهگشا و پیگیریهای بی وقفه در چهارچوب سیاستها، مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی، با بهره گیری از ظرفیت ارزشمند رئیس محترم سازمان متبوع در برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم اربعین حسینی (ع) اهتمام لازم را تا حصول نتیجه بعمل آورید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همکاری و همدلی کلیه همکاران مرتبط از خداوند منان خواستارم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی همچنین با صدور حکمی مهندس سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان را به عنوان قائم مقام ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال 98، منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی در اجرای مراسم بی بدیل راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به موجب این حکم جنابعالی بعنوان قائم مقام ستاد اربعین حسینی (ع) سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال 1398 منصوب می شوید.

امید است با برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات به موقع و راهگشا و پیگیریهای بی وقفه در چهارچوب سیاستها و تصمیمات ابلاغی ستاد مرکزی و با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند استان با همکاری و همدلی کلیه همکاران بویژه اعضای محترم ستاد، در برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم اربعین حسینی (ع) اهتمام لازم را بعمل آورند.

توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همکاری و همدلی کلیه همکاران مرتبط از خداوند منان خواستارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید