Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس عنوان کرد:

مدیریت جهادی یعنی انضبط، پرکاری و دغدغه‌مندی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تاکید وزیر جهاد کشاورزی به پیگیری امور با نگاه دغدغه مندانه برگرفته از الگو و مدیریت جهادی است.

مدیریت جهادی یعنی انضبط، پرکاری و دغدغه‌مندی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی در همایش بزرگ مهندسی رزمی جهاد فارس افزود: خدمات جهاد در جنگ تحمیلی کمتر از سپاه، ارتش و نیروی های نظامی نبود و اگر جهاد نبود پیروزی به این سرعت حاصل نمی شد.

به گفته وی رفتار جهادگران قبل از دفاع مقدس، حین دفاع مقدس و در دوران سازندگی تاکنون، منجر به الگوی جهادی شده است که مقام معظم رهبری همگان را به آن دعوت می کنند.

قاسمی می گوید:  مهمترین خصیصه جهاد و جهادگران این بود که با جهادیان، هیچ کاری زمین نمی ماند؛ در آن واحد جوانان متخصص و با تدبیر، امورات مختلفی که فکر میکردند نباید زمین بماند، همزمان انجام می دادند و این دغدغه مندی از همین الگو و مدیریت جهادی نشات گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز نیز جهاد کشاورزی مسئول تامین امنیت غذایی به عنوان پایه امنیت ملی است، یادآورشد: شاید دستگاهی به این وسعت و با این محدوده مسئولیت میان دستگاه های کشور نداریم از این رو در شرایط فعلی نیز مدیریت جهادی که منضبط بودن، پرکار بودن، شب و روز نشناختن و  دغدغه مند بودن  است باید سرلوحه ما باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: این همایش ها، باید با بضاعت و توانی که وجود دارد این دغدغه مندی را تبیین کند که بدانیم میراث دار چه کسانی هستیم و باید چگونه کار کنیم که گام دوم انقلاب را به سر منزل مقصود برسد و کشوری سربلند و آباد داشته باشیم.

نقش بی بدیل جهادگران در جبهه تبیین شود

در ادامه همایش مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، از این رو برگزاری چنین همایشی کمترین کار برای نشان دادن تلاش ها و فداکاری های عزیزان جهاد سازندگی، جبهه و جنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی افزود: حضرت امام خمینی (ره) عزیزان جهادی را  سنگر ساز بی سنگر خواندند چرا که به پشتوانه گذشت و ایثار و سنگرسازی افراد جهادی، رزمندگان با طیب خاطر و اطمینان در جهبه جلو می رفتند.

به گفته وی جهادگران جهاد سازندگی با عظمت روح و بزرگواری در حالی که خودشان جان پناهی نداشتند، برای رزمندگان دفاع مقدس سنگر می شدند.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی با بیان اینکه جهادگران جهاد سازندگی اقدامی فراتر از سایرین داشتند،  تاکید کرد: بیان رشادت ها و تبیین نقش بی بدیل جهادگران در جبهه با برگزاری چنین همایش هایی باید استمرار یابد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: امیدوارم که خدای تبارک و تعالی به همه ما توفیق بهره برداری از فضلیت شهدا را به نحو احسن و شایسته عنایت فرماید.

110

همایش بزرگ مهندسی رزمی جهاد فارس با حضور ریئس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سرداران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران این عرصه برگزار شد.

در این همایش از سردیس "عبدالرحمن جزایری" اولین فرمانده مهندسی رزمی جنگ جهاد فارس و دوکتاب "رسم جهاد" و " فجر صادق"  رونمایی شد.

 همچنین از جمعی از سنگرسازان بی سنگر، خانواده ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید