Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولین و رزمندگان دوران دفاع مقدس؛

همایش بزرگ سنگر سازان بی سنگر استان کرمان برگزار شد

گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید ضمن بزرگداشت آن خدمات ارزنده سنگر سازان بی سنگر را ارج نهیم

 همایش بزرگ سنگر سازان بی سنگر استان کرمان برگزار شد

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمان در همایش سنگرسازان بی سنگر این استان که درحسینیه ثارا... کرمان  برگزار شد، با اعلام اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: جهاد سازندگی یک ارگان عظیم انقلابی بود که در 27 خرداد تشکیل و در دورافتاده ترین نقاط کشور خدمات ارزنده ای در خصوص عمران وآبادانی روستاها انجام داد و در آن زمان کم نبودند کسانی در جهاد سازندگی که همه وقت و تلاش خود  را صرف آبادانی روستاهای کشور نمودند.

سعیدی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید ضمن بزرگداشت آن خدمات ارزنده سنگر سازان بی سنگر را ارج نهیم .
وی تصریح کرد: در شرایط سخت جنگ همکاران جهاد سازندگی سابق و تیپ رزمی مهندسی خیبر توانست جنگ را متحول کند آنهم جنگی که 8 سال تمام ابرقدرتها عراق را حمایت کرده و با ایران جنگیدند که ایران نتواند روی پای خود بایستد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان خاطر نشان کرد:اما با ایثار و رشادتهای جوانان کشور نتوانستند به اهداف پلید خود برسند وحتی یک وجب از خاک ایران به یغما نرفت و وظیفه ماست که این ایثارگریها و روحیه شهادت طلبی و سازندگی که در آن زمان بود را به نسل جدید منتقل نماییم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید