Iranian Agriculture News Agency

آغاز عملیات کشت 2360 هکتار کلزا در استان اصفهان

جلسه الزامات اجرایی جهت تحقق برنامه های ابلاغی کشت محصولات زراعی پاییزه در سال زراعی 99-98 در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

آغاز عملیات کشت 2360 هکتار کلزا در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، این نشست با حضور رئیس سازمان، معاونین و مدیران شهرستان ها  در سالن شهید دادخواه این شهرستان برگزار شد .

در این جلسه که با محوریت محصول کلزا ، چغندر قند، گندم و جو برگزار شده بود،  مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در سال زراعی گذشته وضعیت پر باران را تجربه کردیم؛ لذا باید به آینده کشاورزی استان امیدوار باشیم و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور حاکی از تحریم  های ظالمانه ، تامین امنیت غذایی جامعه را مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: توسعه کشت محصولات پاییزه به ویژه محصولاتی مثل کلزا و چغندر قند پاییزه  از اولویت های وزارت  جهاد کشاورزی برای تامین دانه روغنی و نیز افزایش بهره وری در اراضی کشاورزی  استان است ومدیران و کارشناسان شهرستان ها با دقت و توجه تولید این محصول را مورد   رصد قرار دهند.

در این نشست مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: توجه به زمان کشت محصولات مثل کلزا و چغندر قند و همچنین رعایت اصول نگهداری اولیه می‌تواند در افزایش سطح تولیدات موثر باشد .

علی اکبر آخوندی در ادامه افزود:با توجه به مدیریت پذیر بودن محصول کلزا  بیمه نمودن این محصول را توجه  و تاکید قرار داد . 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید