Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

گردهمایی سنگر سازان بی سنگر در استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس گردهمایی سنگر سازان بی سنگر در استان سمنان با حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

گردهمایی سنگر سازان بی سنگر در استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد با بیان اینکه جهاد گران در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را ایفاء کردند اظهار داشت: این گردهمایی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر و تجلیل از خدمات ایثارگران همه‌ساله از سوی سازمان جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس حضور بسیار پررنگی داشتند خاطرنشان کرد: جهادگران استان سمنان در 22 عملیات دفاع مقدس حضور مؤثر داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این گردهمائی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود و نیاز است امروز این گنجینه‌های ارزشمند به جامعه شناسانده و معرفی شوند.

میرعماد خاطرنشان کرد: گردهمائی سنگر سازان بی سنگر استان سمنان با حضور پیشکسوتان جهادی و فرمانده گردان‌های حضرت ولی‌عصر (عج)، گردان 27 رسول اکرم (س) و گردان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این گردهمائی همچنین فرمانده قرارگاه سیدالشهدا نیز سخنرانی می‌کند گفت: در گردهمایی سنگر سازان بی سنگر خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران پیشکسوتان جهادی و بسیجیان دستگاه‌های اجرایی حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: سردار غلامی نیز در این گردهمایی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

کتاب صوتی «شعرهای پرپر» رونمایی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین در این مراسم از کتاب «شعرهای پرپر» به نویسندگی «علی دولتیان» و گویندگی «مهشید فرمند» رونمایی می‌شود.

میرعماد گفت: این کتاب پیرامون 13 زن شهیده استان سمنان است که یکی از زنان به نام «کبری میرزایی» در جهاد کشاورزی استان سمنان شاغل بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرزندان این زن شهیده به نام «مریم دروکی» و «ابوالفضل دروکی» در سازمان جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند گفت: در گرهمایی سنگر سازان بی سنگر از این 2 فرزند شهید نیز تجلیل می‌شود.

به گزارش ایانا سمنان ایجاد 25 هزار کیلومتر احداث جاده، یک هزار و 986 دهانه پل و 276 پناهگاه و زاغه مهمات ازجمله اقدامات مهم و مؤثر جهادگران استان است.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس ۱۱۸ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید