Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهادکشاورزی کرمان در جشنواره شهید رجایی در رده دستگاههای خوب استان قرار دارد

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با حضور خانم ابراهیمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد و خانم ساردینی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برگزار شد.

سازمان جهادکشاورزی کرمان در جشنواره شهید رجایی در رده دستگاههای خوب استان قرار دارد

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در کرمان، در این جلسه ابراهیمی به تشریح برنامه اصلاح ساختار اداری سه ساله و برش استانی دوره دوم 97 لغایت 99 پرداخته و خاطرنشان ساخت که بر اساس امتیازات مکتسبه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در سال 97در جشنواره شهید رجایی ، این سازمان در رده دستگاههای خوب قرارگرفته است .

وی خاطر نشان کرد: امتیاز کسب شده این سازمان در امتیازات عمومی 771.18 و تخصصی 990 است که بطور میانگین با کسب نمره 880 جزء دستگاههای خوب استان قرار دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: کارگروههای تخصصی شامل: کارگروه بهره وری، کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کارگروه ساختار، نیروی انسانی و مدیریت عملکرد می باشند .

حسین مهرابیان رئیس گروه نوسازی و تحول اداری این سازمان نیز گفت: هدف از اجرای بهره وری در سازمانها افزایش کیفیت و کمیت عملکرد در امور انجام شده بوده و این بهره وری بر اساس تخصص و شرایط و وظایف هر واحد تعریف می شود و می تواند بهره وری کیفی و کمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای سالمندان استان ،ارائه خدمات میزخدمت به سالمندان، معلولین و بازنشستگان در دستور کار این سازمان قرار داشته و میانگین زمانی ارائه خدمت به این افرادکمتر است.

در این جلسه دبیران کارگروههای چهارگانه ذیل کارگروه توسعه مدیریت سازمان تعیین و پیشنهادات دبیران کارگروهها جهت ارتقاء سطح عملکردی کارگروه توسعه مدیریت ارائه دادند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید