Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

تلاش برای تامین معیشت مردم، استمرار حماسه آفرینی رزمندگان است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تلاش شبانه روزی برای تامین معیشت مردم را از افتخارات و اقدامات موثر جهادگران عرصه کشاورزی و در استمرار حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

تلاش برای تامین معیشت مردم، استمرار حماسه آفرینی رزمندگان است

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز پنجشنبه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در جمع عزیزانی هستیم که با رشادت و‌ مجاهدت خود، حسینیان دوران ما هستند و ایثار را به تصویر کشیدند، گفت: شما سند مطلومیت و شجاعت و افتخار انقلاب اسلامی و ‌ملت بزرگ ایران هستید.

وی با اعلام اینکه شما راهی را که انتخاب کردید، آگاهانه و از روی معرفت بوده است، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران متعلق به تاریخ ما و همه انسان ها هستند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، هدف از برگزاری این همایش ها و بزرگداشت ها را پیروی از آموزه‌های قرآنی، پاسداشت میراث بزرگان و تاریخ مان، قدردانی از زحمات و اقدامات صورت گرفته، تجلیل از ارزش ها، ارائه راه برای دیگران، معرفی و تبیین میزاث فرهنگی، انتقال میزاث ارزشی به نسل آینده، الگو سازی برای آیندگان اعلام کرد.

وی با بیان این که افتخارات امروز ما ثمره تلاش های شماست، اذعان کرد: امروز نیز تلاش شبانه روزی فرزندان شما در جهاد کشاورزی برای تامین معیشت مردم از افتخارات و اقدامات موثر و در استمرار حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و به لطف خدا با این مجاهدت ها، تحریم ها را می شکند و‌ دشمن را ناامید خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید