Iranian Agriculture News Agency

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان احصاء و شناسایی‌ شده است

علی مصطفوی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل که در محل نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه برگزار شد، به تشریح ویژگی های منحصر به فرد آذربایجان غربی پرداخت و گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های خاص و مستعد ایران اسلامی است و هم مرز بودن با سه کشور و آب و خاک مناسب و حاصل خیز و مناطق بی نظیر و مستعد در حوزه گردشگری ، کشاورزی و وجود معادن موجب شده سرمایه گذاران مختلفی برای حضور در استان ابراز علاقه کنند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان احصاء و شناسایی‌ شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی وی ادامه داد:  با برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی می‌توان فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اقتصادی، به عنوان یکی از مراکز مستعد اقتصادی کشور در سطح ملی و بین المللی به دست آورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: همه مسؤولان استانی در تلاش هستند تا زمینه جذب سرمایه گذاران جدید داخلی و خارجی را در حوزه‌های مختلف برای آذربایجان‌غربی فراهم کنند.

مصطفوی با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به لحاظ شرایط اقلیمی و وجود زیرساخت‌های کشاورزی در استان از قطب‌های مهم تولید محصولات کشاورزی در کشور به‌حساب می‌آید و 38 درصد اشتغال فعال استان در حوزه کشاورزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان‌غربی در تولید عسل در سطح کشور جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و برگزاری جشنواره تخصصی می‌تواند ارائه مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در بخش عسل و تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذاری را فراهم کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید