Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نقش مردم در برپایی موکب ها باید پر رنگ دیده شود

دکتر پیمان فلسفی در حاشیه گردهمایی ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۴۰ستاد اربعین حسینی در سازمان های جهاد کشاورزی و ادارات تابعه جهت راه اندازی موکب های حسینی تشکیل شده است.

نقش مردم در برپایی موکب ها باید پر رنگ دیده شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، دکتر فلسفی با اشاره به ظرفیت استان کرمانشاه و علاقه مردم این استان در خدمت به زائرین اربعین گفت: امروز گردهمایی ستاد اربعین را با حضور استانهای معین که ۷ استان خواهند بود برگزار خواهیم کرد و در این جلسه پیرامون برپایی موکب حسینی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با فرارسیدن اربعین حسینی شرایطی برای  استان کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مرز خسروی ایجاد شده خاطرنشان نمود: مقدمات راه اندازی موکب با حضور دست اندرکاران در این گردهمایی برنامه ریزی می شود.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: مقرر گردیده موکب سازمان جهاد کشاورزی استان روزانه خدماتی را از جمله اسکان و  پذیرایی تدارک ببیند.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت جهاد کشاورزی ماموریت هدایت و  وظیفه پشتیبانی برنامه های ستاد اربعین را عهده دار هستیم.

پیمان فلسفی گفت: شرایط لازم برای پشتیبانی و هدایت برنامه های برپایی موکب با بسیج امکانات و نیروهای داوطلب انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه «اربعین یک حرکت عظیم  حسینی و شور و اشتیاقی همگانی است و در این راستا کمکهای مردم و خیرین نقش پر رنگی دارد.» گفت: انشاالله با تمهیداتی که اندیشیده شده خدمات قابل توجهی را جهاد کشاورزی به زوار حسینی ارائه خواهد نمود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید