Iranian Agriculture News Agency

اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در این سازمان را اعلام کرد.

اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، حسن شمشیری با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس طبق روال همه ساله در سازمان جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد، گفت: در آغازین روز هفته دفاع مقدس طبق سنوات گذشته صبحگاه مشترک همکاران جهادی به اتفاق سایر همکاران دستگاه های اجرایی ذیربط در محل سازمان برگزار می گردد.

 رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: فضاسازی، سنگربندی و تبلیغات لازم در زمینه عملکرد و نقش جهاد سازندگی در شبکه ها در طول هفته دفاع مقدس و اطلاع رسانی آن از طریق رسانه های محلی و استانی، یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

وی به حضور همکاران در مراسم گلباران مزار شهدا و نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها اشاره کرد و بیان کرد: یکی از برنامه هایی که هر سال که استقبال خوب همکاران مواجه می شود، اجرای سنت حسنه اهدای خون در محل سازمان جهاد کشاورزی است.

حسن شمشیری با بیان اینکه مسابقات ورزشی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بین کلیه همکاران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خواهران همکار سازمان، برگرفته از کتاب طوبی با موضوع زنان قهرمان جهاد در دوران انقلاب و دفاع مقدس، از اهم برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ایجاد ایستگاه شربت صلواتی در طول هفته دفاع مقدس در سازمان را به یاد و خاطره دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سازمان خواند و عنوان کرد: کلیه مراسم هفته دفاع مقدس اعم از صبحگاه جلسات اختصاصی بازدید از خانواده های معظم شهدای جهادگر و غیره مستند سازی شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید