Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:

شروع ثبت نام بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام بیست وسومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی خبر داد.

شروع ثبت نام بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس فیروز باقرزاده در این خصوص اظهار داشت: مقرر است در راستای برنامه سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه تولید وصادرات غیرنفتی این سازمان طبق روال گذشته صادرکنندگان نمونه استانی در سال 1398 را براساس معیارها و شاخص های مقرر در سامانه اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران انتخاب و مورد تقدیر قرار دهد.

وی بر لزوم شرکت اتحادیه های صادراتی ، جامعه تولید کنندگان و صادرکنندگان گروه فناوری بالا(Hi-Tech) ، تجار و بازرگانان به ویژه بازرگکانان بخش کشاورزی تاکید و  افزود: کلیه متقاضیان این استان می توانند جهت ثبت نام در فرایند مذکور به سامانه میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس https://e.tpo.ir  مراجعه کنند.

مهندس باقرزاده گفت: مهلت تعیین شده برای ثبت نام تا تاریخ 25 مهر 98 و ارسال مدارک تا تاریخ 28 مهر 98 است که متقاضیان می بایست کلیه مستندات لازم را در زمان تعیین شده به سازمان صنعت معدن وتجارت استان ارائه دهند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید