Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام خبر داد:

کسب عناوین برتر در سه حوزه زیر بخشی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از کسب عناوین برتر در سه حوزه زیر بخش سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خبر داد.

کسب عناوین برتر در سه حوزه زیر بخشی

سیدمحمدتراب میری در به گفتگو با خبرنگار ایانا در ایلام گفت: در هفتمین گردهمایی سراسری کشت محصولات پاییزه که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید، سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به لحاظ کسب رتبه چهارم در تولید کلزا، کسب رتبه برتر خرید گندم و همچنین کسب رتبه برتر تولید بذر گندم در سطح کشور با اهداء لوح تقدیر توسط وزیر محترم جهاد کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال زراعی ۹۷-۹۸ استان ایلام توانست این موفقیت را کسب نماید از آقایان مهندس محمدعلی اقدسی معاونت بهبود تولیدات گیاهی نمونه کشوری، آقای کامران سلیمان پور مدیر غله نمونه کشوری و همچنین آقای مهندس علیرضا طولابی به عنوان کارشناس نمونه گندم کشوری با اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر جهاد کشاورزی تجلیل به عمل آمد.

میری تصریح کرد: علاوه بر کسب رتبه های مذکور از آقای دکتر اقبال احسان زاده به عنوان کلزاکار نمونه و برتر کشوری نیز تقدیر شد.

وی در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: این موفقیت که حاصل تلاش، جدیت و پشتکار همکاران تلاشگر و همچنین کارشناسان و مروجین عزیز استان بوده است را به جامعه کشاورزی استان خصوصا تولید کنندگان، بهره برداران و تلاشگران این عرصه تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید