Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم دامغان در مجلس:

30 میلیارد ریال به پروژه‌های آبخیزداری دامغان اختصاص یافت

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های آبخیزداری این شهرستان خبر داد.

30 میلیارد ریال به پروژه‌های آبخیزداری دامغان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، ابوالفضل حسن بیکی در آیین بهره برداری از گازرسانی به روستای مهماندویه از توابع بخش مرکزی دامغان در حسینیه اعظم این روستا افزود: این مبلغ از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه‌های آبخیزداری دامغان اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص 100 درصدی این اعتبارات، اجرای پروژه‌های آبخیزداری دامغان سرعت بگیرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع توسعه روستاها به عنوان رویکرد مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصویب طرح ها و مصوبات مختلف در راستای توسعه روستاها از سوی مجلس نشان از این رویکرد مهم و مثبت است.

حسن بیکی با اشاره به همکاری های مناسب میان دولت و‌ مجلس در زمینه توسعه روستاها، توسعه زیرساخت‌ها در روستاها را یکی از الزامات توسعه پایدار روستایی در کشور برشمرد و گفت: امروز تنها 16 روستای دامغان گازرسانی نشده است که نیاز است در این راستا اقدامات ویژه صورت پذیردو

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده عملیات گازرسانی به سه روستای فاقد گاز در شهرستان دامغان آغاز شده است و برای گازرسانی به دیگر روستاهای فاقد گاز این شهرستان نیز پیگیری های لازم در حال انجام است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 280 میلیارد ریال به دامغان در سال جاری از محل اعتبارات استانی خبر داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید