Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

استان سمنان رتبه نخست پلاک گذاری ادوات کشاورزی در کشور را کسب کرد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی در این استان گفت: 100 درصد تراکتورهای استان سمنان صاحب پلاک انتظامی می‌شود.

استان سمنان رتبه نخست پلاک گذاری ادوات کشاورزی در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، لطف‌الله رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پلاک گذاری و هویت دار شدن ادوات کشاورزی از ابتدای سال 93 در کشور و همچنین سمنان آغاز شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی در سه مرحله اجرا شد افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح به تمامی کارخانه‌های سازنده ادوات کشاورزی ابلاغ شد که تمام دستگاه‌های خود را پلاک گذاری کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرای مراحل دو و سوم در استان سمنان گفت: در مراحل دوم و سوم مقرر شد تا سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های مشمول این طرح را شناسایی کنند.

رضایی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای پلاک گذاری ادوات کشاورزی در این استان تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 603 ادوات کشاورزی استان سمنان پلاک گذاری شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در زمینه پلاک گذاری ادوات کشاورزی رتبه نخست کشوری را کسب کرده است افزود: تنها 200 پرونده ادوات کشاورزی مشمول طرح پلاک گذاری در استان سمنان باقی‌مانده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور به‌زودی به پرونده‌های باقی‌مانده نیز رسیدگی می‌شود و با پلاک گذاری این تعداد، 100 درصد تراکتورهای سطح استان سمنان پلاک گذاری می‌شود.

رضایی هدف از پلاک گذاری خودروها و دستگاه‌های کشاورزی را هویت دار شدن ادوات کشاورزی، تأمین سوخت این ادوات به‌صورت نهادینه و ارائه خدمات و تسهیلات بخش کشاورزی به این دستگاه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید