Iranian Agriculture News Agency

معاون بانک کشاورزی استان خوزستان :

ابلاغ دو تبصره جدید بخشودگی و استمهال وام جهت توسعه کشت گلخانه‌ای در خوزستان

معاون اعتباری بانک کشاورزی استان خوزستان از ابلاغ دو تبصره جدید بخشودگی و استمهال وام‌های مربوط به کشت‌های گلخانه‌ای خبر داد.

ابلاغ دو تبصره جدید بخشودگی و استمهال وام جهت توسعه کشت گلخانه‌ای در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، دسومی معاون اعتباری بانک کشاورزی استان خوزستان در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها اظهار کرد: در بحث گلخانه‌ها از ابتدای سال تا کنون 75 میلیارد تومان تسهیلات برای 14 پرونده در سطح 14 و 6 دهم هکتار کشت گلخانه‌ای پرداخت شده همچنین 13 فقره پرونده در سطح 5 و 4 دهم هکتار با اعتبار 105 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون 4 پرونده نیز برای عقد قرارداد به دفترخانه ارسال شده است.

معاون اعتباری بانک کشاورزی استان خوزستان ضمن بیان این مطلب که دو تبصره جدید بخشودگی و استمهال وام‌های مربوط به کشت‌های گلخانه‌ای به استان ابلاغ شده است عنوان کرد: این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و تبصره 18 تامین می‌شود.

دسومی گفت: طبق بند خ تبصره 32 وام‌هایی که سررسید آنها از یک مهر ماه 96 تا 31 شهریور ماه 98 بوده جرائم آنها بخشوده و سه سال هم شامل استمهال خواهند بود.

وی درپایان با اشاره به بند ل تبصره 16 اظهار کرد: صاحبان وام‌های تا سقف 100 میلیون تومان که تاریخ سررسید آنها تا پایان سال 95 بوده است می‌توانند اصل وام خود را پرداخت کنند و جرائم این وام‌ها تا سقف 100 میلیون تومان بخشوده خواهد شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید