Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

سوخت گازوئیل از اول مهرماه به تجهیزات کشاورزی دارای پلاک تعلق می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:کشاورزان باید نسبت به پلاک گذاری ادوات کشاورزی خود اقدام کنند

سوخت گازوئیل از اول مهرماه به تجهیزات کشاورزی دارای پلاک تعلق می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حبیب الله خجسته پور در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به زمان تعیین شده برای پلاک گذاری اظهار داشت: ارائه سوخت گازوئیل از اول مهرماه محدود شده و تنها به کشاورزانی تعلق می‌گیرد که تجهیزات ماشینی کشاورزی خود را پلاک گذاری کرده باشند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در زمینه پلاک گذاری ادوات و تجهیزات کشاورزی در کشور رتبه نخست را دارد تصریح کرد: کشاورزان باید در زمینه پلاک گذاری ماشین آلات خود اقدام کنند.

معاون استاندار سمنان  در مورد پلاک کوبی دام های سبک و سنگین دامداران گفت: لازم است علاوه بر توجه دامداران نسبت به این اقدام، مسئولان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

خجسته پور تأکید کرد: هر فردی در هر شغل و جایگاهی باید خود را ملزم به اجرای قانون بداند؛ بنابراین اگر هر یک از ما تابع قانون باشیم؛ قطعا از بروز مشکلات در حوزه های مختلف جلوگیری می شود.

وی یکی از الزامات قانونی در حوزه کشاورزی را توجه دامداران نسبت به پلاک گذاری دام های خود عنوان کرد و گفت: باید حمل و نقل دام سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی و مبادی ورودی و خروجی استان  به دقت مورد کنترل و نظارت قرار گیرد تا متخلفان و افرادی که از قانون سرپیچی می کنند، شناسایی و در نتیجه از هر گونه قاچاق جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره زمان های تعیین شده و ابلغ شده به دامداران برای پلاک کوبی دام هایشان گفت: پس از پایان مهلت تعیین شده با افراد متخلف بر اساس ضوابط و مقررات قانونی برخورد می شود.

خجسته پور اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان سمنان را برای تشویق و ترغیب دامداران برای پلاک کوبی دام خود انجام دهند تا آمار پلاک گذاری در این سطح در این استان افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید