Iranian Agriculture News Agency

در دیدار اعضای سندیکای دامپزشکان سوریه مطرح شد:

مبادله داروهای دامی تولید شده در ایران و سوریه

در دیدار اعضای سندیکای دامپزشکان سوریه از مرکز ملی تشخیص دامپزشکی ایران، مبادله داروهای دامی تولیدشده در ایران و سوریه بررسی شد.

مبادله داروهای دامی تولید شده در ایران و سوریه

به گزارش ایانا، حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص،‌ آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی این سازمان در جلسه هم‌اندیشی هیات عالی رتبه دامپزشکان سوریه‌ای که در محل مرکز ملی تشخیص برگزار شد، پس از خیرمقدم به هیات سوریه‌ای، توانمندی‌های و استراتژی آزمایشگاه‌های دامپزشکی ایران در استفاده از توان شبکه آزمایشگاهی به منظور افزایش سرعت،‌ دقت و صحت نتایج آن را ضروری دانست.

در این دیدار دکتر نبی‌زاده عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر از میزبانی سازمان دامپزشکی و دعوت انجام شده از نمایندگان بخش خصوصی برای حضور در جلسه گفت: جمهوری اسلامی ایران قصد سودجویی از اتفاقات بوجود آمده در سوریه را نداشته و هدف از این جلسه آشنایی گروه سوریه ای از توانمندی‌های ایران و توسعه همکاری‌ها و ارایه راهکارهایی برای ارتقای رتبه آنان بوده است.

سمیرالاسماعیل نماینده مجلس کشور روسیه و رئیس سندیکای دامپزشکان سوریه که ریاست این گروه دامپزشکی را برعهده داشت، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه و معرفی ساختار دامپزشکی کشور سوریه صنعت داروسازی در سوریه را با کیفیت دانست و تمایل تولیدکنندگان داروهای دامی برای حضور در بازار ایران را مورد اشاره قرار داد.

وی در حضور نمایندگان سندیکای تولید کنندگان داروهای دامی و انجمن صنفی واردکنندگان دارو و موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی متقابلا از شرکت‌های تولید کننده داروهای دامی دعوت کرد برای حضور محصولات خود در کشور سوریه اقدام کرده و قول مساعدت لازم را داد.

یازده نفر از اعضای سندیکای دامپزشکان سوریه که با برنامه‌ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایران حضور دارند از چند بخش مرکز ملی تشخیص بازدید و لوح تقدیر خود را به رئیس این مرکز اهدا کردند‌.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید