Iranian Agriculture News Agency

14 هزار هکتار از اراضی دارای تداخل در استان تهران تعیین تکلیف شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در کمیسیون رفع تداخلات استان تهران اظهار داشت: 14 هزار هکتار از اراضی دارای تداخل در استان تهران در 5 ماهه نخست سال جاری تعیین تکلیف شد.

14 هزار هکتار از اراضی دارای تداخل در استان تهران تعیین تکلیف شد

به گزارش ایانا در  استان تهران، کمیسیون رفع تداخلات استان تهران با حضور رییس سازمان، مدیرکل منابع طبیعی، مدیر امور اراضی استان و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.

ذوالفقاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این جلسه از بررسی 11 پلاک دارای تداخل استان در5ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: مساحت این پلاک ها 14هزار و 513 هکتار بود که با طرح در کمیسیون رفع تداخلات استان به تصمیم گیری توسط اعضا و تعیین تکلیف منجر شد.

وی افزود: ۱۱پلاک در سال ۹۶ در کمیسیون بررسی و منجر به صدور رای شد؛ درسال گذشته نیز علی رغم تعهد ۷۷ هزار هکتاری، با ۱۱۶درصد پیشرفت فیزیکی، ۹۰هزارهکتار از اراضی دارای تداخل استان تعیین تکلیف شد که امسال نیز برای بررسی ۸۴هزارهکتار از این اراضی را هدف گذاری کرده ایم.

ذوالفقاری تصریح کرد: درکمیسیون رفع تداخلات در تلاشیم تا حق مردم ودولت رابازگردانیم.

گفتنی است کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان تهران در این جلسه، نقشه های تجمیعی ومستندات چهار پلاک کاظم آباد، حسین آباد دفتری، حسن آباد کوه گچ، حسین آباد جواهری واقع در شهرستان ورامین ارسالی از کارگروه شهرستانی را بررسی کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید