Iranian Agriculture News Agency

فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای ملکان و عجب شیر

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در نظر دارد متناسب با موقعیت، مساحت، مستحدثات و وضعیت موجود شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای ملکان و عجب شیر را کلاً با مساحت 553 هزار مترمربع به متقاضیان واگذار نماید.

فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای ملکان و عجب شیر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس سیدخلیل هاشمی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به هر شخص حقیقی یا حقوقی بخشی از شهرک کشاورزی گلخانه‌ای، دامی و شیلاتی واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: واگذاری با ملحوظ داشتن زیرساخت ها و مستحدثات انجام و وضعیت موجود به صورت قرارداد اجاره به شرط تملیک و برابر مقررات انجام خواهد شد، حق تفکیک و نحوه تفکیک شهرک کشاورزی گلخانه ای، دامی و شیلاتی و قطعات آن برای شرکت شهرکهای کشاورزی محفوظ است.

مهندس هاشمی عنوان کرد: نرخ واگذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین که ۳۰ درصد آن هنگام انعقاد قرارداد و مابقی حداکثر طی (۶) قسط هر شش ماه یکبار از متقاضی دریافت می‌شود، متقاضیان بایستی علاوه بر توانایی فنی و مالی برای ایجاد زیرساخت ها، توانایی تأمین حداقل ۲۰ درصد آورده و وثایق لازم برای اخذ تسهیلات بانکی به منظور ایجاد سازه‌ها را داشته باشند.

مدیرشرکت شهرک‌های کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: بازدید متقاضیان از محل  شهرک کشاورزی و قطعات مورد تقاضا الزامی بوده زیرا واگذاری با وضعییت موجود بوده و هیچگونه ادعایی پس از آن قابل پذیرش نمی باشد، متقاضیان مؤظف هستند برنامه زمانبندی اجرای عملیات تکمیل زیر ساخت ها و سازه ها را در قالب زمانبندی معین ارائه و اجرای آن را در مدت تعیین شده تعهد نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: متقاضی تعهد می نماید که ادامه کار و تکمیل زیرساخت مربوط به قطعه یا قطعات مورد تقاضا در شهرک را برابر ضوابط ، طراحی و نقشه مورد تائید شرکت شهرکهای کشاورزی انجام دهد، عرصه مورد واگذاری و مستحدثات آن منحصراً جهت احداث شهرک کشاورزی گلخانه ای می باشد و متقاضیان حق تغییر کاربری، تفکیک و افراز اراضی مورد واگذاری را ندارند و از متقاضیان در دفترخانه اسناد رسمی، وکالت اجرای تعهدات مندرج در مفاد قرارداد اجاره به شرط تملیک و ضمائم آن که به امضاء طرفین رسیده اخذ می گردد.

مهندس هاشمی تصریح نمود: صدور سند بنام سرمایه گذار منوط به اتمام و به بهره برداری رساندن طرح در زمان تعیین شده و تحقق سایر شروط مندرج در  قرارداد می باشد، براساس مفاد ماده (۶) اساسنامه موضوع بندهای (الف، ب، ج، هـ، ز) وظایف هدایت، راهبری، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه زیرساخت‌ها و اداره امور مجتمع و شهرکهای کشاورزی گلخانه‌ای، دامی و شیلاتی بر عهده این شرکت می‌باشد.

مدیرشرکت شهرک‌های کشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: شرکت کنندگان در فراخوان می‌بایست آئین نامه های مربوط به معاملات دولتی و نیز قانون منع مداخله کارمندان در معاملات دولتی را مد نظر قرار داده و رعایت نمایند، پس از انعقاد قرارداد، شرکت نسبت به صدور پروانه تأسیس مجتمع یا شهرک کشاورزی گلخانه ای، دامی و شیلاتی اقدام خواهد نمود.

مهندس هاشمی تاکید کرد: در شرایط مساوی اولویت با متقاضیان و سرمایه گذاران بومی خواهد بود، شرکت در رد یا قبول تمام یا هر یک از پیشنهادات مختار است.

وی گفت: متقاضیان موظفند بعد از انعقاد قرارداد ضمن ارائه برنامه زمانبندی نسبت به اجرای دقیق پروژه مطابق برنامه اقدام نمایند و در صورت استنکاف شرکت حق فسخ قرارداد بطور یکجانبه را خواهد داشت.

مهندس هاشمی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه مورخ 98/6/5 لغایت روز چهارشنبه مورخ98/6/13 بمدت 7 روز کاری، با مراجعه به سایت شرکت به آدرسwww.apcp.ir   فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به مدیریت شعب شرکت شهرکهای کشاورزی در استان مربوطه و یا به شرکت شهرک های کشاورزی به آدرس تهران خیابان شهید دکتر عباسپور (توانیر) نبش کوچه گیتا پلاک ۸ مدیریت تملک و واگذاری و یا دبیرخانه شرکت تحویل نمایند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید