Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

مزار شهدای جهادگر تبریز گلباران شد

‌به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت مظلومانه شهیدان دکتر رجایی و دکتر باهنر ، مزار شهدای جهادگر تبریز با حضور جمعی از مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه گلباران شد.

مزار شهدای جهادگر تبریز گلباران شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  حاضرین در این مراسم با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، نسبت به مقام والای شهیدان بویژه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جهادگر جنگ تحمیلی ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردارخود درس بزرگی به ما دادند گفت: حضور پرشور مدیران در این مراسم این پیام را اعلام می‌کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.

مهندس علی رخ افروز با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است ، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند  و همچنین میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به ویژه شهدای دولت و جهادگران شهید با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در بخش  بزرگ کشاورزی در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

گفتنی مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اتفاق جمع کثیری از مدیران و کارکنان سازمان و ادارات تابعه در ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور در تالار مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز شرکت نمودند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید