Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

تمدید مصوبه شورای عالی اقتصاد درباره گازرسانی در بخش کشاورزی ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تمدید مصوبه شورای عالی اقتصاد درباره گازرسانی در بخش کشاورزی را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این مصوبه تمدید شود.

تمدید مصوبه شورای عالی اقتصاد درباره گازرسانی در بخش کشاورزی ضروری است

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حشمت‌الله عسگری در حاشیه کلنگ زنی پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی روستای علاء سمنان اظهار داشت: واحدهای صنعتی به‌واسطه حضور در شهرک صنعتی و به‌صورت متمرکز از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: البته نیاز است تا واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نیز از این مقوله بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان عنوان کرد: گازرسانی به واحدهای تولیدی کشاورزی یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که اتفاق افتاده و امیدواریم مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، در سال‌های آتی نیز تمدید شود.

عسگری اضافه کرد: استفاده واحدهای تولیدی از انرژی سبز علاوه بر اینکه از محیط‌زیست حمایت خواهد کرد؛ منجر به کاهش قیمت تمام شده محصولات و همچنین تولید کالاهای رقابتی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شرکت گاز استان به‌واسطه تلاش برای انجام این مهم، ابراز امیدواری کرد تمامی واحدهای بخش کشاورزی استان سمنان به شبکه گاز متصل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی کشاورزی باعث می‌شود تا قیمت تمام شده محصولات بخش کشاورزی کاهش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید