Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه اجرای طرح هویت دار کردن دام در شهرستان آذرشهر

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح هویت دار کردن دام در شهرستان آذرشهر خبر داد.

برگزاری جلسه اجرای طرح هویت دار کردن دام در شهرستان آذرشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس حبیب شریفیان در جلسه اجرای طرح هویت دار کردن دام در شهرستان آذرشهر که در محل مدیریت این شهرستان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای طرح هویت دارکردن دام کشور با رعایت ضوابط اجرایی که از سوی مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی و تفاهم نامه بین اتحادیه های مرکزی دامداران، صنعت دامپروری و تعاونی ها با مرکز اصلاح نژاد دام و رعایت تعرفه پلاک کوبی صورت گرفته، ضروری است که هرچه سریعتر این طرح اجرا گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه تبعات احتمالی در نگهداری، جابجایی و حمل ونقل دامها لازم است به عوامل و مجریان طرح از طریق فرمانداری، بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی اطلاع داده شود تا ضمن اطلاع رسانی به روستائیان و بهره برداران، پیگیری و تمهیدات لازم در تسریع اجرای طرح صورت گیرد.

مهندس شریفیان افزود: نظارت دقیق همکاران مدیریت شهرستان بر توزیع نهاده های دامی توسط شرکت های تعاونی دامداران به بهره برداران لازم و ضروری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید