Iranian Agriculture News Agency

در شرایط تحریم؛

محصولات مصرفی بخش کشاورزی در بازار تامین است

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: تلاش شبانه روزی مدیران وزارت جهاد کشاورزی سبب شده تا در شرایط تحریم، محصولات مصرفی بخش کشاورزی تامین است و کمبودی در بازار وجود نداشته باشد.

محصولات مصرفی بخش کشاورزی در بازار تامین است

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در همایش ملی کشاورزی و رونق تولید که امروز در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به این که تولید از منظر مقام معظم رهبری ارزش محسوب می شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، تسهیل کار برای کارفرمایان، فراهم کردن زمینه صادرات، مردمی کردن اقتصاد، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و جلوگیری از قاچاق را از عوامل موثر در رونق تولید عنوان کردند

وی به مسئله فرهنگ سازی در کنار رونق تولید اشاره کرد و ادامه داد: تلاش شبانه روزی مدیران وزارت جهاد کشاورزی سبب شده تا در شرایط تحریم، کمبودی در محصولات مصرفی بخش کشاورزی در بازار وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در کنار رونق تولید باید به مسائل فرهنگی در این بخش نیز توجه شود، گفت: تولید نوعی ارزش است، اما با برنامه‌ریزی فرهنگی بسیاری از مشکلات حوزه مصرف فرهنگی حل خواهد شد.

وی با بیان این که کشاورزی باید به سمت صنعتی شدن در کشور ما پیش برود، بر لزوم تنظیم بازار محصولات کشاورزی با اتکا به تولید داخل تاکید کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید