Iranian Agriculture News Agency

استاندار خراسان شمالی:

سفره مردم نیازمند ورود بخش خصوصی است

همزمان با هفته دولت؛ نیروگاه برق بزرگترین مجتمع تولید خوراک دام و طیور آبزیان استان خراسان شمالی با حضور محمد شجاعی استاندار افتتاح شد

سفره مردم نیازمند ورود بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی در این مراسم گفت: برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی و همچنین برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و اصل ۴۴ قانون اساسی باید دولت جای خود را به بخش خصوصی بدهد.

وی افزود: مردم باید عملکرد مدیران را در زندگیشان لمس کنند و اگر کاری انجام شده وظیفه بوده و اگر کاری صورت نگرفته شرمنده ایم و باید برای جبرانش تلاش نماییم.

دکتر محمدعلی شجاعی از اینکه این افتتاح در بخش خصوصی صورت گرفته ابراز خشنودی نموده و افزود: سفره مردم نیازمند ورود بخش خصوصی است، دولت زیرساخت می سازد، بخش خصوصی آباد میکند.

مجتمع تولید خوراک دام و طیور پارس خراسان شمالی در مساحت 45606 متر مربع واقع در شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد واقع شده است. این مجتمع بزرگترین تولیدکننده خوراک دام و طیور آبزیان خراسان شمالی خواهد شد که همزمان قادر به تولید 70هزار تن خوراک دام و 20 هزار تن خوراک طیور و 10هزار تن خوراک آبزیان و 36 هزار تن انواع خوراک برپایه بقایای کشاورزی و مجموعا 136 هزار تن در سال خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید