Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

اقدام وزیر جهاد کشاورزی در خرید حمایتی گوجه فرنگی قابل تقدیر است

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، تلاش کشاورزان، مدیریت شایسته و دانش محوری که امروز در بخش کشاورزی کشور ما حاکم است، شاهد افزایش "تولید مازاد برمصرف" هستیم.

اقدام وزیر جهاد کشاورزی در خرید حمایتی گوجه فرنگی قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدمهدی برومندی افزود: در سنوات گذشته کشور ما در اغلب محصولات کشاورزی و دامی وابسته به خارج بود و امروز در همه محصولات تولید مازاد بر مصرف داریم.

وی با بیان اینکه همه کشورهای توسعه یافته دنیا، توسعه را از تولید مازاد برمصرف در کشاورزی آغاز کردند، افزود: امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران حدود 130 میلیون تن محصولات کشاورزی معادل 80 میلیارد دلار تولید می‌شود که بسیار قابل قبول، پر افتخار و حاصل مدیریت خوب وزیر جهاد کشاورزی است.

برومندی با اشاره کشت بی‌رویه گوجه فرنگی در استان فارس و به خصوص حوزه انتخابیه خود، گفت: اقدام وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صمت و سازمان تعاون روستایی کشور در زمینه خرید حمایتی گوجه فرنگی با هدف کمک به کشاورزان قابل تقدیر است.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام دولت در حمایت از کشت ­های گلخانه ­ای و روش‌های نوین در افزایش بهره‌وری آب قابل تقدیر است و امیدواریم با توجه به شرایط اقتصادی کشور شاهد حمایت بیشتر کشاورزان در این زمینه هم باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید