Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس کمیته کشوری امداد امام خمینی(ره)؛

تفاهم نامه ساخت 1024 گلخانه در فارس امضاء شد

تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس برای ساخت 1024 گلخانه کوچک مقیاس در این استان با حضور رئیس کمیته کشوری امداد امام خمینی(ره) امضاء شد.

تفاهم نامه ساخت 1024 گلخانه در فارس امضاء شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روز پنجشنبه 31 مردادماه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه گلخانه یکی از استراتژی‌های این استان در مقابله با کم‌آبی است، گفت: علاوه بر افزایش بهره‌وری از آب، گلخانه اشتغال‌زایی را به دنبال دارد.

محمدمهدی قاسمی با بیان اینکه اشتغال‌زایی یکی از اهداف اساسی نظام تلقی می‌شود، افزود: هر کدام از این گلخانه­های کوچک مقیاس یک نفر اشتغال مستقیم ویک تا دو نفر اشتغال غیر مستقیم خواهند داشت.

 

2

به گفته وی بر اساس تفاهم نامه مذکور در مرحله اول ساخت 1024 گلخانه کوچک مقیاس تا پایان سال جاری در دستور کار قرار گرفته که سرمایه‌گذاری آن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مدد جویان و افراد مرتبط در این حوزه در روستاهای مختلف، انجام می‌شود.

قاسمی بیان کرد: پیش از این در پروژه‌های دیگر مانند تولید قارچ، دام خانگی، مرغ بومی با کمیته امداد همراهی ­شده و امیدواریم به طورگسترده در آن پروژه‌ها نیز با سازوکار و مدل کسب و کاری که برایشان تامین می‌شود همکاری خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید