Iranian Agriculture News Agency

استاندار آذربایجان شرقی از کانون سنگرسازان بی سنگر استان قدردانی کرد

دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، از مهندس حسین مردانلو مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی از کانون سنگرسازان بی سنگر استان قدردانی کرد

​به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دکتر پورمحمدی از زحمات بی شائبه مهندس حسین مردانلو به جهت تلاش های ارزنده ایشان در تعمیق و نهادینه سازی اقدامات جمعی برای حصول اهداف ارزشمند انسانی، اخلاقی و اسلامی با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل نمود.

 در این لوح که توسط استاندار آذربایجان شرقی توشیح شده، آمده است: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، مرهون به فعلیت درآمدن کلیه ظرفیت های فردی و جمعی مردم فرهیخته و تلاشگری است که به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای درخشان خود را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند. در این مسیر سازمان های مردم نهاد که نمادی از مشارکت مبتنی بر خرد جمعی، تخصص و تعهد در عرصه های اجتماعی می باشند، سهم بسزایی داشته و دارند.

بدین وسیله، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های ارزنده جناب عالی و اعضای محترم آن سمن در تعمیق و نهادینه سازی اقدامات جمعی برای حصول به اهداف ارزشمند انسانی، اخلاقی و اسلامی که جزء اولویت های دولت تدبیر و امید در حوزه اجتماعی می باشد، اعلام می نمایم. امید است در سایه عنایات خداوند متعال همواره بیش از پیش موفق و پیروز باشید.    

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید