Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

بهره برداری از 223 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در خراسان جنوبی

غلامرضا قوسی از بهره برداری 223 پروژه به مناسبت هفته دولت در استان خبرداد و گفت: این پروژه ها در هفته دولت و با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 223 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان سهم خودیاری و سهم مشارکت خود مردم بوده است، بیان کرد: همچنین از کل اعتبارت 23 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۸ میلیارد و 200میلیون تومان اعتبارات دولتی بوده است.

وی با بیان اینکه از مزایای پروژه‌های هفته دولت حدود 38 هزار خانوار بهره مند می‌شوند، اظهار داشت: همچنین با بهره برداری از این پروژه ها، تعداد 222 شغل پایدار ودو هزار و 840 تثبیت شغل نیز این پروژه‌ها ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی پروژه در حوزه‌های اجرایی مربوط به پروژه‌های تولیدات دامی با 63 پروژه و آب و خاک با 91 پروژه بوده است، افزود: برای پروژه های دامی حدود 12 میلیارد و 900 میلیون تومان و برای پروژه های آب و خاک هم مبلغ 14 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

قوسی با بیان اینکه سیستم‌های نوین آبیاری، بازسازی قنوات، احداث گلخانه‌های سبزی و صیفی از جمله پروژه‌های شاخصی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و تجهیز سیستم‌های نوین آبیاری در استان از جمله شاخص‌هایی است که در سال جاری هدف گذاری شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید