Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

53 طرح بخش کشاورزی استان اردبیل در هفته دولت بهره برداری می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت، تعداد 53 طرح در زیر بخش های آب و خاک ، باغبابی ، دام ، شیلات ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، منابع طبیعی به بهره برداری خواهد رسید .

 53 طرح بخش کشاورزی استان اردبیل در هفته دولت بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، خلیل نیکشاد با اعلام این خبر افزود: تعدادپروژه هایی که در زمینه آب و خاک به بهره برداری خواهد رسید 16 طرح را شامل می شود که با اعتبار 8655 میلیون ریال آورده بخش خصوصی و استفاده از 67382 میلیون ریال اعتبار دولتی به صورت مستقیم برای تعداد 831 نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد کرد .

این مقام مسئول در خصوص بهره برداری از واحدهای بخش باغبانی نیز  گفت : تعداد طرحهایی که در این رسته به بهره برداری خواهد رسید سه طرح است. این طرح ها با 11000 میلیون ریال آورده بخش خصوصی و 15500 میلیون ریال اعتبار از بخش دولتی، به صورت مستقیم برای تعداد 11 نفر اشتغال مستقیم و برای تعداد 33 نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال ایجاد خواهد کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص بهره برداری از پروژه های حوزه امور دام نیز تصریح کرد : این پروژه ها شامل 11 طرح است که با آورده 18600 میلیون ریال بخش خصوصی و 14006 میلیون ریال بخش دولتی برای تعداد 17 نفر به صورت مستقیم و 34 نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید