Iranian Agriculture News Agency

کیخسرو چنگلوایی:

حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی آبادان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از حضور معاون باغبانی وزارت متبوع در شهرستان آبادان و بررسی مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان در قالب نشست و بازدید میدانی خبر داد.

حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی آبادان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، کیخسرو چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان آبادان با حضور طهماسبی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، صارمی مدیر کل تغذیه امور دام کشور، نمایندگان شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و‌معاون فنی تعاون روستایی و هیات همراه،پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقامات و مسئولان وزارتی، استانی و محلی پس از حضور در شهرستان، بازدید فنی را در قالب سه تیم تخصصی در حوزه دهستان‌های مینوحی، ابوشانک و اروندکنار انجام دادند و از نزدیک مسائل و مشکلات کشاورزان این دهستان‌هارا مورد بررسی قرار دادند.

چنگلوایی همچنین افزود: جمع‌بندی و نتایج این بازدید میدانی بعدازظهر روز پنج‌شنبه در قالب نشست ویژه در محل سالن جلسات منطقه آزاد اروند انجام شد.

لازم به یادآوری است، در این بازدید، کشاورزان حضوری فعال داشته و از اینکه در امنیت غذایی کشور سهیم هستند، ابراز خرسندی کرده و مسائل و مشکلات خود را مطح نمودند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید