Iranian Agriculture News Agency

با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان؛

سرپرست اداره کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در این مراسم با تقدیر از زحمات صادقانه و ارزشمند بهرام زینال زاده مدیراسبق این اداره کل درجهت خدمت به جامعه پرتوان و مستعد عشایری و آرزوی توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر به جامعه عشایری توسط علی بهادری سرپرست جدید مدیریت امور عشایر استان ، اظهار کرد : جامعه مولد عشایری مستعدترین جامعه در عرصه تولیدات بالاخص تولیدات دامی و صنایع دستی است که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را در رونق اقتصادی و خودکفایی ملی ایفا می کنند.

سرپرست اداره کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، رسول جلیلی افزود: عشایر استان آذربایجان غربی محرومترین ولی با ارزشترین قشر جامعه می باشند که علاوه بر تامین محصولات موردنیاز دامی و.. سهم ارزنده ای را در حراست از مرزها بر عهده دارند و وظیفه تک تک ماست که بتوانیم باخدمات دهی مطلوب به این قشر زحمت کش انها را در بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها یاری رسانیم تا از ارزش افزوده فعالیتهای شان به نحو احسن  بهره مند گردیده و امکانات موردنیازشان تامین گردد .

در متن حکم کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران خطاب به علی بهادری آمده است :

بردار گرامی جناب آقای علی بهادری

با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و طبق هماهنگی های به عمل آمده با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ، به موجب این حکم به سمت  سرپرست مدیریت امور عشایر استان آذربایجان غربی منصوب می شوید.

امید است با عنایت خداوند متعال و تلاش و پشتکار و بهره گیری از ظرفیتها ، امکانات و نیروهای با تجربه و توانمند امور عشایر استان در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله سازمانی و در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید برای خدمت به جامعه تلاشگر ، مولد و توانمند عشایری استان گامهای موثری برداشته و موفق باشید.

کرمعلی قندالی

رئیس سازمان امور عشایر ایران

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید