Iranian Agriculture News Agency

تعامل ‌اثربخش با جامعه کشاورزی برقرار شود

از خبرنگار ایانا در فارس تجلیل شد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برقراری تعامل ‌اثربخش با جامعه کشاورزی، زمینه تحقق سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی را فراهم می‌کند.

تعامل ‌اثربخش با جامعه کشاورزی برقرار شود

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، علیرضا واحدی پور همراه با تعدادی از اعضای خانواده روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایانا در استان فارس حضور پیدا کرد و از مسئول و خبرنگار این خبرگزاری تقدیر کرد.

وی در این دیدار گفت:  خبرگزاری کشاورزی ایران با هدف گسترش  دستاوردهای کشاورزی فعالیت می‌کند از این رو با ایجاد تعامل دوسویه مسئولین و مخاطبان بخش کشاورزی اخبار تهیه و منعکس شود.

واحدی‌پور  با اشاره به تغییر در کادر جدید مدیریتی "خبرگزاری ایانا" و به دست گرفتن سکان مدیریتی آن توسط سید علی محققی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی و سیامک نفری معاون این مرکز، یادآورشد: مسئولین خبرگزاری تحقق سیاست‌های کلان وزارت جهاد کشاورزی را دنبال نموده و هدفشان اطلاع رسانی صحیح اخبار و مسائل بخش عظیم کشاورری به مردم عزیز در اقصی نقاط  کشور است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی سازنده، پیش‌برنده و پویا بوده، افزود: در سیاست‌گذاری کلان این وزارتخانه منافع عمومی جامعه لحاظ شده است.

واحدی پور تاکید کرد: خبرنگار بخش کشاورزی باید بازوی توانمند جهاد کشاورزی در رسیدن به رونق تولید و تامین امینت غذایی با در نظر گرفتن منافع کل جامعه باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید